Kategorier
Teknisk

Direct Connect 5G

2 svar til “Direct Connect 5G”

Hei!

Jeg jobber i Direct Connect og kan svare deg. Grunnen til at du ikke kommer på nett med en gang er fordi at Direct Connect kundeservice gjør en manuell signal og kvalitetssjekk på linjen før tjenesten aktiveres. Du vil i løpet av morgendagen få en SMS om at tjenesten er klar til bruk. I mellomtiden fungerer andre tjenester slik som e-post (via Outlook), IP-telefon med mer, men ikke vanlig nett-trafikk. Håper at dette var oppklarende 🙂

Det var sikkert oppklarende, men poenget mitt var egentlig bare at jeg er utålmodig… Når jeg kobler opp en linje for en kunde/nabo, så forventer jeg at det er i orden NÅ, ikke i morgen.

Jeg registrerer at deres egne montører har en egen innlogging, og da regner jeg med at linjen aktiveres med en gang. Den samme muligheten burde gjør-det-selv kunder også få. «I morgen» er for lang tid, siden gjør-det-selv kunder ofte også får hjelp av en nabo, en sønn eller andre som er kyndige med IT. Linjen bør aktiveres med en gang!

Så kan Direct Connect gjerne kjøre manuell signal og kvalitetssjekk dagen derpå! Ta det med hjem som et forslag til forbedring av leveransene deres!

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.